Thông tin tài liệu


Nhan đề : Principles of Marketing
Chủ đề : Principles of Marketing | Nguyên lý tiếp thị
Năm xuất bản : 2024
Nhà xuất bản : LibreTexts
Tóm tắt : Principles of Marketing teaches the experience and process of actually doing marketing - not just the vocabulary. It carries five dominant themes throughout in order to expose students to marketing in today's environment: Service dominant logic, sustainability, ethics and social responsibility, global coverage, and metrics.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11492
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

1

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006801_LibreTexts - Principles of Marketing-LibreTexts (2024)-GT.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 1,37 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.006801_LibreTexts - Principles of Marketing-LibreTexts (2024).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 38,74 MB

    • Định dạng : Adobe PDF