Thông tin tài liệu


Nhan đề : Marketing : real people, real choices
Tác giả : Solomon, Michael R
Chủ đề : Marketing; Tiếp thị
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : Pearson Education, Inc
Tóm tắt : The 10th Edition continues its focus on the core issues of study. These include value, personal branding, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. With this text, you'll be well equipped to tackle what's happening in the world of marketing today
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9781
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

2

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005138_TV_Michael Solomon, Greg Marshall, Elnora Stuart - Marketing_ Real People, Real Choices-Pearson (2020).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 132,91 MB

    • Định dạng : Adobe PDF