Thông tin tài liệu

Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributorMarshall, Greg W-
dc.contributorStuart, Elnora W-
dc.contributor.authorSolomon, Michael R-
dc.date.accessioned2024-03-30T08:20:16Z-
dc.date.available2024-03-30T08:20:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9781-
dc.description.abstractThe 10th Edition continues its focus on the core issues of study. These include value, personal branding, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. With this text, you'll be well equipped to tackle what's happening in the world of marketing todayvi
dc.format.extent641psvi
dc.language.isoenvi
dc.publisherPearson Education, Incvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectTiếp thịvi
dc.titleMarketing : real people, real choicesvi
dc.typeSách/Bookvi
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005138_TV_Michael Solomon, Greg Marshall, Elnora Stuart - Marketing_ Real People, Real Choices-Pearson (2020).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 132,91 MB

    • Định dạng : Adobe PDF