Thông tin tài liệu


Nhan đề : Handbook of metacognition in education
Tác giả : Douglas J. Hacker
Chủ đề : Cognitive learning | Metacognition | Học tập nhận thức | Siêu nhận thức
Năm xuất bản : 2009
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : The Handbook of Metacognition in Education — covering Comprehension Strategies, Metacognitive Strategies, Metacomprehension, Writing, Science and Mathematics, Individual Differences, Self-Regulated Learning, Technology, Tutoring, and Measurement — is an essential resource for researchers, faculty, students, curriculum developers, teachers, and others interested in using research and theory on metacognition to guide and inform educational practice.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9397
Bộ sưu tậpCông tác xã hội
XEM MÔ TẢ

33

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005660_Douglas J. Hacker, John Dunlosky, Arthur C. Graesser - Handbook of Metacognition in Education (Educational Psychology)-Routledge (2009) (1).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,16 MB

    • Định dạng : Adobe PDF