Thông tin tài liệu


Nhan đề : Customer data platforms : use people data to transform the future of marketing engagement
Tác giả : Kihn, Martin
Chủ đề : Marketing; Customer relations; Data protection; Quan hệ khách hàng; Tiếp thị
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : Wiley
Tóm tắt : Never before has there been such a stark dichotomy in marketing: customers demand the type of deep personalization from brands that technology companies like Netflix and Amazon deliver, but they are increasingly leery of offering the type of personal data required to make it happen. Over the years companies have built byzantine "stacks" of various marketing and advertising technology to try and deliver the fabled "right person, right message, right time" experience to deliver on customer journeys, but have found themselves stuck with a hot mess of siloed systems, disconnected processes, and legacy technical debt.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/10234
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

4

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004838_TV_Martin Kihn_ Christopher B O_Hara - Customer Data Platforms_ Use People Data to Transform the Future of Marketing Engagement-Wiley (2020).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 9,36 MB

    • Định dạng : Adobe PDF