Thông tin tài liệu


Nhan đề : Principles of marketing
Tác giả : Albrecht, Maria Gomez
Chủ đề : Marketing; Tiếp thị
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : XanEdu Publishing Inc
Tóm tắt : Principles of Marketing is designed to meet the scope and sequence for a one-semester marketing course for undergraduate business majors and minors. Principles of Marketing provides a solid grounding in the core concepts and frameworks of marketing theory and analysis so that business students interested in a major or minor in marketing will also be prepared for more rigorous, upper-level elective courses. Concepts are further reinforced through detailed, diverse, and real
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/10188
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

7

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004941_TV_Dr. Maria Gomez Albrecht, Dr. Mark Green, Linda Hoffman et al. - Principles of Marketing-OpenStax (Rice University) (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 58,59 MB

    • Định dạng : Adobe PDF