Thông tin tài liệu
| Nhan đề : | Handbook of metacognition in education |
| Tác giả : | Douglas J. Hacker |
| Chủ đề : | Cognitive learning | Metacognition | Học tập nhận thức | Siêu nhận thức |
| Năm xuất bản : | 2009 |
| Nhà xuất bản : | Routledge |
| Tóm tắt : | The Handbook of Metacognition in Education — covering Comprehension Strategies, Metacognitive Strategies, Metacomprehension, Writing, Science and Mathematics, Individual Differences, Self-Regulated Learning, Technology, Tutoring, and Measurement — is an essential resource for researchers, faculty, students, curriculum developers, teachers, and others interested in using research and theory on metacognition to guide and inform educational practice. |
| URI: | http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9397 |
| Bộ sưu tập | Công tác xã hội - Y tế |
XEM MÔ TẢ
138
XEM & TẢI
0
Danh sách tệp tin đính kèm:

