Thông tin tài liệu


Nhan đề : Practice-Oriented Marketing: Basics – Instruments – Case Studies
Tác giả : Kreutzer, Ralf T
Chủ đề : Marketing; Marketing strategy; Chiến lược tiếp thị
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Springer
Tóm tắt : This book introduces the fundamentals of marketing and is consistently oriented to the following guiding ideas: Ensuring a consistent transfer of theoretical approaches into practical implementations throughout all chapters. Integration of a variety of examples in order to make marketing directly comprehensible at all times.Clear presentation of goals, strategies, instruments and psychological explanations of marketing. A marketing book that has been consistently developed with and for its target group.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9813
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

48

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004950_TV_Ralf T. Kreutzer - Practice-Oriented Marketing_ Basics – Instruments – Case Studies-Springer (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 24,07 MB

    • Định dạng : Adobe PDF