Thông tin tài liệu


Nhan đề : International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation
Tác giả : Lowe, Robin
Chủ đề : International Marketing; Tiếp thị quốc tế
Năm xuất bản : 2022
Nhà xuất bản : Cengage Learning EMEA
Tóm tắt : It provides accessible content from around the world including newly emerging economies as well as explaining increasingly global risks and the role of digital developments. An exciting range of features including Management Challenges, Illustrations and contemporary case studies guide students through the complexities of international marketing as it responds to a rapidly changing environment.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9564
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

46

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005471_TV_Robin Lowe, Isobel Doole, Alexandra Kenyon - International Marketing Strategy_ Analysis, Development and Implementation-Cengage Learning (2022).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 22,79 MB

    • Định dạng : Adobe PDF