Thông tin tài liệu


Nhan đề : Brand Vision: The Clear Line of Sight Aligning Business Strategy and Marketing Tactics
Tác giả : Everhart, Jim
Chủ đề : Business Strategy; Marketing Tactics; Chiến lược kinh doanh; Chiến thuật tiếp thị
Năm xuất bản : 2022
Nhà xuất bản : Business Expert Press
Tóm tắt : Brand Vision: The Clear Line of Sight Aligning Marketing Tactics and Business Strategy hopes to change that by offering simple, easily implemented tools connecting a company’s marketing program to its business strategy. It’s based on a critical premise: that, rather than merely a series of aesthetic decisions on typography and graphics, marketing can be a powerful force that helps a company communicate its strategy. Not just externally, but internally as well.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9426
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

19

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005493_TV_James Everhart - Brand Vision_ The Clear Line of Sight Aligning Business Strategy and Marketing Tactics-Business Expert Press (2022).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 4,27 MB

    • Định dạng : Adobe PDF