Thông tin tài liệu


Nhan đề : Socio-economic perspectives on consumer engagement and buying behavior
Tác giả : Hans Ruediger Kaufmann
Chủ đề : Consumer behavior | Customer relations | Electronic commerce | Hành vi người tiêu dùng | Quan hệ khách hàng | Thương mại điện tử
Năm xuất bản : 2017
Tóm tắt : This book provides some insights on new dimensions and emerging contexts on the socioeconomic perspectives on the consumer engagement and behavior and marketing 4.0, consumer information system, surveillance in service encounters, e-commerce. This book demonstrates fundamental concepts on consumerism, consumer boycotts or activism, customer satisfaction and consumption of green products
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8884
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

23

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001449_Risk Assessment for Mid-Sized Organisations_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 179,99 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.001449_Risk Assessment for Mid-Sized Organisations.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,39 MB

    • Định dạng : Adobe PDF