Thông tin tài liệu


Nhan đề : Digital marketing : a practical approach
Tác giả : Alan Charlesworth
Chủ đề : Internet marketing | Tiếp thị kỹ thuật số | Tiếp thị trực tuyến
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : As in the previous editions of this book, whilst strategic issues are included where appropriate, by concentrating on the operational and functional aspects of this dynamic subject, Digital Marketing: A Practical Approach provides a step-by-step guide to implementing the key aspects of online marketing. Similarly, although primarily aimed at an academic market, the practical - rather than purely theoretical - nature of the book means that it will be equally useful in both training and self-learning scenarios.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8815
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

48

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001262_Alan Charlesworth - Digital marketing_ a practical approach-Routledge (2018)_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 675,3 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • TVS.001262_Alan Charlesworth - Digital marketing_ a practical approach-Routledge (2018).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 5,77 MB

    • Định dạng : Adobe PDF