Thông tin tài liệu


Nhan đề : The Routledge companion to critical marketing
Tác giả : Mark Tadajewski
Chủ đề : Marketing | Nghiên cứu tiếp thị
Năm xuất bản : 2019
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : It is the first attempt to capture the state of Critical Marketing research in many years. As such, this seminal work is unmissable for scholars and students of marketing and consumer research as well as those exploring sociology, media studies, anthropology and consumption scholarship more generally.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8756
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

39

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001207- Mark Tadajewski_ Matthew Higgins_ Janice Denegri-Knott_ Rohit Varman - The Routledge Companion to Critical Marketing-Routledge (2019).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,47 MB

    • Định dạng : Adobe PDF