Thông tin tài liệu


Nhan đề : Essentials of Services Marketing
Nhan đề khác : Wirtz Essentials of Services Marketing
Chủ đề : Tiếp thị dịch vụ | Quản lý dịch vụ
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : UK: Pearson,
Tóm tắt : Essentials of Services Marketing, 3rd Edition is meant for courses directed at undergraduate and polytechnic students, especially those heading for a career in the service sector, whether at the executive or management level. It delivers streamlined coverage of services marketing topics with an exciting global outlook with visual learning aids and clear language. It has been designed so that instructors can make selective use of chapters and cases to teach courses of different lengths and formats in either services marketing or services management.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/6170
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

23

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • _TVS.001265.Jochen Wirtz, Christopher H. Lovelock - Essentials of Services Marketing-Pearson (2018)-1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 16,63 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • _TVS.001265.Jochen Wirtz, Christopher H. Lovelock - Essentials of Services Marketing-Pearson (2018).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 40,31 MB

    • Định dạng : Adobe PDF