Thông tin tài liệu


Nhan đề : Green marketing and entrepreneurship
Tác giả : Arne Nygaard
Chủ đề : Green marketing | Quản lý tiếp thị | Chiến lược tiếp thị | Tinh thần kinh doanh
Năm xuất bản : 2024
Nhà xuất bản : Springer
Tóm tắt : This comprehensive book reveals the intricate interplay between entrepreneurship, strategy, and marketing management in the context of sustainability. The book champions the green shift within businesses and organizations, equipping both companies and consumers with the knowledge needed to make well-informed decisions that drive positive market transformations. Providing a holistic understanding of sustainable and disruptive change processes for students and professionals, it looks into a spectrum of powerful strategies, ranging from green marketing approaches and segmentation techniques to the nuances of demarketing and green branding.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11491
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

1

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006800_Arne Nygaard - Green Marketing and Entrepreneurship-Springer (2024)-GT.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 1,91 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.006800_Arne Nygaard - Green Marketing and Entrepreneurship-Springer (2024).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 5,4 MB

    • Định dạng : Adobe PDF