Thông tin tài liệu


Nhan đề : Digital marketing : strategic planning & integration
Tác giả : Annmarie Hanlon
Chủ đề : Internet marketing | Business and Management | Tiếp thị Internet | Kinh doanh và Quản lý
Năm xuất bản : 2022
Tóm tắt : The second edition has been expanded to include new discussions and research on areas including digital privacy, types of influencers, social listening and the gig economy. Key features: Supported by case examples from 28 global companies and brands including IKEA, Uber, Klarna and TikTok
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11321
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

14

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006409_Digital Marketing Strategic Planning Integration, 2nd (Annmarie Hanlon)-GT.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 915,96 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.006409_Digital Marketing Strategic Planning Integration, 2nd (Annmarie Hanlon).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 10,31 MB

    • Định dạng : Adobe PDF