Thông tin tài liệu


Nhan đề : Digital marketing : strategic planning & integration
Tác giả : Annmarie Hanlon
Chủ đề : Digital marketing | Tiếp thị kỹ thuật số | Tiếp thị điện tử
Năm xuất bản : 2019
Tóm tắt : The book is complemented by online resources for both instructors and students, these include PowerPoint slides, an instructor's guide, exercises and activities relating to each chapter, digital marketing planning documents, digital marketing model templates, quizzes, annotated recommended video links, links to free online tools and SAGE journal article recommendations. Suitable for digital and e-marketing courses on marketing and advertising degrees as well as professional courses for anyone interested in gaining a holistic understanding of digital marketing
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11317
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

12

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006405_Digital Marketing Strategic Planning Integration (Annmarie Hanlon)-GT.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 2,91 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.006405_Digital Marketing Strategic Planning Integration (Annmarie Hanlon) .pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 8,48 MB

    • Định dạng : Adobe PDF