Thông tin tài liệu


Nhan đề : Brandsplaining: Why Marketing is (Still) Sexist and How to Fix It
Tác giả : Cunningham, Jane
Chủ đề : Marketing; Commerce; Thương mại
Năm xuất bản : 2021
Nhà xuất bản : Penguin Random House UK
Tóm tắt : Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9786
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

31

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005134_TV_Jane Cunningham_ Philippa Roberts - Brandsplaining_ Why Marketing is (Still) Sexist and How to Fix It-Penguin Business (2021).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,43 MB

    • Định dạng : Adobe PDF