Thông tin tài liệu

Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.authorCunningham, Jane-
dc.date.accessioned2024-03-30T08:24:54Z-
dc.date.available2024-03-30T08:24:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9786-
dc.description.abstractBrands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changedvi
dc.format.extent222psvi
dc.language.isoenvi
dc.publisherPenguin Random House UKvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectCommercevi
dc.subjectThương mạivi
dc.titleBrandsplaining: Why Marketing is (Still) Sexist and How to Fix Itvi
dc.typeSách/Bookvi
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005134_TV_Jane Cunningham_ Philippa Roberts - Brandsplaining_ Why Marketing is (Still) Sexist and How to Fix It-Penguin Business (2021).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,43 MB

    • Định dạng : Adobe PDF