Thông tin tài liệu


Nhan đề : Digital analytics for marketing
Tác giả : Marshall Sponder
Chủ đề : Internet marketing | Social media | Tiếp thị kỹ thuật số | Tiếp thị trực tuyến | Chiến lược tiếp thị
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : Springer
Tóm tắt : This comprehensive book provides students with a "grand tour" of the tools needed to measure digital activity and implement best practices for using data to inform marketing strategy. It is the first text of its kind to introduce students to analytics platforms from a practical marketing perspective.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8874
Bộ sưu tậpTin học
XEM MÔ TẢ

28

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001426_Gohar F. Khan_ Marshall Sponder - Digital analytics for marketing-Routledge (2018)_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 763,75 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.001426_Gohar F. Khan_ Marshall Sponder - Digital analytics for marketing-Routledge (2018).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 6,81 MB

    • Định dạng : Adobe PDF