Thông tin tài liệu


Nhan đề : Customer Relationship Management
Nhan đề khác : Concepts and Technologies
Tác giả : Buttle, Francis
Chủ đề : Mã học phần MK482, Customer relations | Quan hệ khách hàng | Management | Quản lý
Năm xuất bản : 2015
Tóm tắt : This book provides a comprehensive and balanced review of Customer Relationship Management. It explains what CRM is, the costs it creates and the benefits it delivers, the many varied contexts in which it is used, the technologies that are deployed, and how CRM can be implemented. It shows how CRM practices and technologies are used to enhance the achievement of marketing, sales, and service objectives throughout the customer lifecycle stages of customer acquisition, retention and development, whilst simultaneously supporting broader organizational goals.
URI: https://thuvienso.thanglong.edu.vn/handle/TLU/407
Bộ sưu tậpKinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

114

XEM & TẢI

2

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.000888- francis-buttle- CRM_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 416,76 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.000888- francis-buttle- CRM.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 6,36 MB

    • Định dạng : Adobe PDF