Search

Search Results

Results 11-20 of 23 (Search time: 0.151 seconds).
Item hits:
  • Book


  • Authors: B.s.:Ngô Kim Thanh (2015)

  • Nhằm phục vụ cho các chương trình đào tạo quản trị kinh doanh và cho học viên có tài liệu cập nhật những kiến thức bổ ích cho môn quản trị chiến lược, cuốn sách GIÁO TRÌNH QUẢN TRỊ CHIẾN LƯỢC được biên soạn căn cứ vào các tài liệu về quản trị chiến lược của nước ngoài, đắc biệt là của Mỹ. Giáo trình nhấn mạnh nét đặc thù trong quản trị doanh nghiệp đối với các doanh nghiệp Việt Nam, những doanh nghiệp có quy mô vừa và nhỏ.

  • Book


  • Authors: Buttle, Francis (2015)

  • This book provides a comprehensive and balanced review of Customer Relationship Management. It explains what CRM is, the costs it creates and the benefits it delivers, the many varied contexts in which it is used, the technologies that are deployed, and how CRM can be implemented. It shows how CRM practices and technologies are used to enhance the achievement of marketing, sales, and service objectives throughout the customer lifecycle stages of customer acquisition, retention and development, whilst simultaneously supporting broader organizational goals.

  • Book


  • Authors: Roy J. Lewicki (2015)

  • Essentials of Negotiation, 6e is a condensed version of the main text, Negotiation, Seventh Edition. It explores the major concepts and theories of the psychology of bargaining and negotiation, and the dynamics of interpersonal and inter-group conflict and its resolution.

  • Book


  • Authors: Helen Goworek; Peter McGoldrick (2015)

  • The book is ideal for undergraduate and postgraduate students taking courses in retailing, as well as those studying for marketing and business degrees where retail marketing is a core module. The blend of retail theory, practice and live examples will also be of interest to practitioners in retailing and related industries.

  • Sách/Book


  • Authors: Timothy W. Koch (2015)

  • This new edition reflects the latest changes and developments, from complete regulatory updates to details of the many programs evolving amidst today's financial crises. The book's unique approach to understanding bank management focuses on decision-making in today's financial world.

  • Book


  • Authors: Lưu Đan Thọ (2015)

  • Tổng quan về truyền thông marketing tích hợp. Mô hình quá trình truyền thông. Mô hình hoạch định truyền thông marketing tích hợp. Các chiến lược phương tiện truyền thông. Các công cụ truyền thông đại chúng, truyền thông cá nhân. Khía cạnh xã hội và pháp lý đối với hoạt động truyền thông

  • -


  • Authors: Quốc hội (2015)

  • Luật này quy định về lập, chấp hành, kiểm toán, quyết toán, giám sát ngân sách nhà nước; nhiệm vụ, quyền hạn của các cơ quan, tổ chức, đơn vị, cá nhân có liên quan trong lĩnh vực ngân sách nhà nước

  • Sách/Book


  • Authors: Keller, Kevin Lane (2015)

  • This book deals with brands—why they are important, what they represent to consumers, and what firms should do to manage them properly. As many business executives correctly recognize, perhaps one of the most valuable assets a firm has are the brands it has invested in and developed over time. Although competitors can often duplicate manufacturing processes and factory designs, it’s not so easy to reproduce strongly held beliefs and attitudes established in the minds of consumers. The difficulty and expense of introducing new products, however, puts more pressure than ever on firms to skillfully launch their new products as well as manage their existing brands.