Thông tin tài liệu


Nhan đề : How and What Marketing Algorithms Think
Tác giả : Brognara, Roberto
Chủ đề : Marketing; Thuật toán Marketing
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Cambridge Scholars Publishing
Tóm tắt : This book argues that the apparent omnipotence of algorithms today is not what it seems, particularly, in marketing, where they actually offer less than they could. Considering the reasons behind this, it also notes that Big Data has relaunched a kind of data glorification and automated procedures that, culturally, marketing has already recognized and overcome at least once.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/10187
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

3

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004942_TT_Roberto Brognara - How and What Marketing Algorithms Think-Cambridge Scholars Publishing (2023).pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 601,69 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.004942_TV_Roberto Brognara - How and What Marketing Algorithms Think-Cambridge Scholars Publishing (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 6,6 MB

    • Định dạng : Adobe PDF