Search

Search Results

Results 11-20 of 93 (Search time: 0.101 seconds).
Item hits:
  • Book


  • Authors: Philip Kotler; Gary Armstrong (2018)

  • This book help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers.Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how compan...

  • Book


  • Authors: Malcolm Mann (2018)

  • Destination B2 Grammar and Vocabulary là cuốn sách thiết kế giành cho những bạn chuẩn bị thi B2. Cuốn sách gồm những điểm ngữ pháp và từ vựng quan trọng cần thiết trong kỳ thi FCE với hơn 25 units đa dạng. Đặc biệt sách có kèm keys để giúp các bạn tự ôn luyện tốt.

  • Book


  • Authors: Parkin, Michael (2018)

  • Microeconomics, 13th Edition builds on the foundation of the previous edition and retains a thorough and careful presentation of the principles of economics. The text emphasizes real-world applications, the development of critical-thinking skills, diagrams renowned for their pedagogy and clarity, and path-breaking technology. As a hallmark, features in the chapter openings and endings encourage students to think critically about a news article relating to the issue, demonstrating how thinking like an economist can bring a clearer perspective and deeper understanding of today’s events.

  • Recording, musical


  • Authors: Elizabeth Schwartz (2018)

  • This thorough and informative book is designed to guide music therapy students, young clinicians, and educators in techniques for developing a rich, varied, engaging, and healthy clinical voice for use in music therapy practice. Because the voice is so individual and unique, the material leads each music therapist on a very personal journey of exploration and discovery.

  • Book


  • Authors: Võ Văn Thành (2018)

  • Giới thiệu các di sản thiên nhiên, di sản văn hoá vật thể, phi vật thể tầm cỡ thế giới ở Việt Nam đã được Unesco công nhận: Vịnh Hạ Long, vườn quốc gia Phong Nha - Kẻ Bàng, cao nguyên đá Đồng Văn...

  • Book


  • Authors: Hoàng Văn Ngoạn (2018)

  • Bao gồm nội dung khai thác tiền sử, bệnh sử và khám thể lực người bệnh.Qua đó, điều dưỡng lượng giá các dữ liệu thu thập được từ một cá thể và đưa ra chẩn đoán chăm sóc có giá trị về sức khỏe để lập kế hoạch chăm sóc.

  • Book


  • Authors: 曲 颖 (2018)

  • 目录 第1章 认识市场营销 第1节 何为市场营销 第2节 市场营销的职能与管理 第3节 营销导向型组织的特点 关键术语 复习与思考 第2章 旅游供给的特点及其对营销工作的意义 第1节 服务营销的出现 第2节 旅游服务产品的一般性特点及其意义 第3节 旅游业务的主要特点及其意义 第4节 针对旅游供给特点的营销对策 第5节 旅游营销与一般营销的异同 关键术语 复习与思考 第3章 客源地市场潜力的评价 第1节 影响客源地居民旅游需求的因素 第2节 常用的测量和评价指标 关键术语 复习与思考 第4章 旅游消费者行为 第1节 旅游消费者行为的研究内容 第2节 影响旅游消费者购买动机的因素 第3节 旅游消费者的购买过程 第4节 旅游消费者行为模型 关键术语 复习与思考 第5章 旅游市场细分与目标市场策略 第1节 旅游市场细分化 第2节 旅游市场细分的原则和依据标准 第3节 目标市场的选择 关键术语 复习与思考 第6章 旅游营销调研 第1节 认识营销调研 第2节 营销调研的类型 第3节 调研工作的基本过程 第4节 收集第一手资料的基本方法 第5节 设计调查问卷时的注意事项 第6节 调研成果在营销决策中的有效使用 关键术语 复习与思考 第7章 旅游营销计划 第1节 认识旅游营销计划 第2节 营销计划的类型 第3节 营销计划的编制程序 第4节 执行过程中应注意的问题 关键术语 复习与思考 第8章 旅游产品 第1节 产品在市场营销工作中的地位 第2节 旅游产品的概念与性质 第3节 旅游产品的结构设计 第4节 旅游产品的生命周期 第5节 品牌管理 第6节 旅游新产品的开发 关键术语 复习与思考 第9章 旅游产品的定价 第1节 旅游...