Thông tin tài liệu


Nhan đề : Strategic Integrated Marketing Communications
Tác giả : Percy, Larry
Chủ đề : Marketing Communications; Truyền thông tiếp thị
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : The 4th edition of this classic textbook has been fully updated throughout, and includes: Updated and expanded coverage of digital media, including issues relating to privacy and media strategy. New sections on setting campaign budgets, brand architecture, target audience action objectives, social marketing communication, and such practices as gamification and experiential marketing. Extended content on international advertising and shared cultural values.The introduction of a channels-based typology of marketing communication.Updated international examples and case studies throughout.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9881
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

84

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004949_TT_Larry Percy - Strategic Integrated Marketing Communications-Routledge (2023).pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 1,08 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.004949_TV_Larry Percy - Strategic Integrated Marketing Communications-Routledge (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 56,46 MB

    • Định dạng : Adobe PDF