Thông tin tài liệu


Nhan đề : From Art to Marketing: The Relevance of Authenticity to Contemporary Consumer Culture
Tác giả : Massi, Marta
Chủ đề : Marketing; Consumer Culture; Văn hóa tiêu dùng; Tiếp thị
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Palgrave Macmillan
Tóm tắt : Taking a new approach to a relatively underexplored area, this book examines the concept of authenticity and its relevance to marketing management. The author draws on several disciplines, including arts, philosophy, sociology and psychology, as well as focusing on important sub-fields within the field of marketing such as consumer behaviour and tourism.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9817
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

25

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005338_TV_Marta Massi - From Art to Marketing_ The Relevance of Authenticity to Contemporary Consumer Culture-Palgrave Pivot (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,34 MB

    • Định dạng : Adobe PDF