Thông tin tài liệu


Nhan đề : Marketing communications
Tác giả : Fill, Chris
Chủ đề : Communication in marketing; Marketing channels
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Pearson
Tóm tắt : This book considers marketing com- munications from a contextual standpoint. This means that no one single theory is used to explain all marketing communications activities. Indeed, several theories are presented for some of the topics, and readers are encouraged to consider multiple interpretations.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9566
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

121

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005469_ TT_Marketing Communications, 9th Edition (2023) [Team-IRA]-Pearson (2023).pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 1,78 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.005469_ TV_Marketing Communications, 9th Edition (2023) [Team-IRA]-Pearson (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 24,16 MB

    • Định dạng : Adobe PDF