Thông tin tài liệu


Nhan đề : International marketing
Tác giả : Philip R. Cateora
Chủ đề : Export marketing | International business enterprises | BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General | Thị trường quốc tế | Thương mại quốc tế | Tiếp thị | Xuất khẩu
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : McGraw Hill
Tóm tắt : Pioneers in the field, Cateora, Gilly, and Graham continue to set the standard in this 18th edition of International Marketing with their well-rounded perspective of international markets that encompass history, geography, language, and religion as well as economics, which helps students see the cultural and environmental uniqueness of any nation or region. The dynamic nature of the international marketplace is reflected in the number of substantially improved and expanded topics in this 18th, including the following over 100 new academic articles and their findings.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8892
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

101

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.002597_International Marketing-McGraw-Hill Education (2019)_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 5,17 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.002597_International Marketing-McGraw-Hill Education (2019)-P1.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 94,37 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.002597_International Marketing-McGraw-Hill Education (2019)-P2.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 86,8 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.002597_International Marketing-McGraw-Hill Education (2019)-P3.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 92,54 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.002597_International Marketing-McGraw-Hill Education (2019)-P4.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 101,38 MB

    • Định dạng : Adobe PDF