Thông tin tài liệu


Nhan đề : International marketing
Tác giả : Philip R. Cateora
Chủ đề : Export marketing | International business enterprises | Doanh nghiệp kinh doanh quốc tế | Tiếp thị | Quốc tế
Năm xuất bản : 2015
Nhà xuất bản : McGraw-Hill Education
Tóm tắt : Pioneers in the field, Cateora, Gilly, and Graham continue to set the standard in this 17th edition of International Marketing with their well-rounded perspective of international markets that encompass history, geography, language, and religion as well as economics, which helps students see the cultural and environmental uniqueness of any nation or region. In addition to coverage of technology's impact on the international market arena, the 17th edition of International Marketing features new topics that reflect recent changes in global markets...
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8865
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

28

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001416_Philip R. Cateora_ John Grahaam_ Mary C. Gilly - International Marketing-McGraw-Hill Education (2015).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 99,74 MB

    • Định dạng : Adobe PDF