Thông tin tài liệu


Nhan đề : Integrated marketing communication : creative strategy from idea to implementation
Tác giả : Robyn Blakeman
Chủ đề : Communication in marketing | Kế hoạch tiếp thị | Xây dựng thương hiệu | Truyền thông | Tiếp thị
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : Rowman & Littlefield Publishers
Tóm tắt : This book offers a classroom-tested, step-by-step approach to the creative processes and strategies for effective integrated marketing communication (IMC). Blakeman covers key areas, from marketing plans, branding/positioning, and creative briefs to copywriting, design, and considerations for each major media format. Throughout, she explores visual and verbal tactics, along with the use of business theory and practices, and how these affect the development of the creative message. This user-friendly introduction walks students through the varied strands of IMC, including advertising, PR, direct marketing, and sales promotion, in a concise and logical fashion.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8862
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

23

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001409_Robyn Blakeman - Integrated Marketing Communication_ Creative Strategy from Idea to Implementation-Rowman _ Littlefield (2018).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,71 MB

    • Định dạng : Adobe PDF