Thông tin tài liệu


Nhan đề : Financial dimensions of marketing decisions
Tác giả : David W Stewart
Chủ đề : Hoạt động tiếp thị | Hoạt động tài chính
Năm xuất bản : 2019
Nhà xuất bản : Springer
Tóm tắt : This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. The theme of the book is that the marketing function must justify its activities and use of resources in terms of its financial contributions to the firm. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization. This perspective provides a framework for long-term investments for purposes of evaluating and ranking the funding of proposed projects.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8848
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

29

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001297_David W. Stewart - Financial Dimensions of Marketing Decisions-Springer International Publishing_ Palgrave Macmillan (2019).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,44 MB

    • Định dạng : Adobe PDF