Thông tin tài liệu


Nhan đề : Killing marketing : how innovative businesses are turning marketing cost into profit
Chủ đề : Marketing | Hoạt động tiếp thị | Chiến lược tiếp thị | Chiến lược cạnh tranh
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : McGraw Hill
Tóm tắt : Killing Marketing provides the insight, approaches, and examples you need to understand these disruptive forces in ways that turn your marketing from cost center to revenue creator. This book builds the case for, literally, transforming the purpose of marketing within your organization. Joe Pulizzi and Robert Rose of the Content Marketing Institute show how leading companies are able sell the very content that propels their marketing strategy
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8832
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

55

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001280_Pulizzi, Joe_Rose, Robert - Killing marketing_ how innovative businesses are turning marketing cost into profit-McGraw-Hill (2018).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 4,83 MB

    • Định dạng : Adobe PDF