Thông tin tài liệu


Nhan đề : Qualitative marketing research : a practical text for understanding consumers
Tác giả : Dominika Maison
Chủ đề : Marketing research | Qualitative research | Nghiên cứu tiếp thị | Tâm lý người tiêu dùng | Hành vi tiêu dùng
Năm xuất bản : 2019
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : This is a perfect guide to understanding the core principles of qualitative marketing research. It presents qualitative marketing research in the broader context of marketing and managerial decisions, consumer psychology and contemporary knowledge about unconscious and automatic processes. Different types of qualitative marketing research methods are examined, from the classic focus group interview (FGI) and individual in-depth interview (IDI), to more cutting-edge methods such as ethnography or bulletin boards, which enable marketing researchers to discover and understand real consumer motivations, needs, values, and attitudes.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8769
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

39

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001222_Maison, Dominika - Qualitative marketing research_ understanding consumer behaviour-Routledge (2019).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 13,3 MB

    • Định dạng : Adobe PDF