Thông tin tài liệu


Nhan đề : Data Science for Business and Decision Making : An Introductory Text for Students and Practitioners
Tác giả : Seyed Ali Fallahchay
Chủ đề : Data Science | Khoa học dữ liệu
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : Canada: Arcler Education Inc
Tóm tắt : This book explores the principles underpinning data science. It considers the how and why of modern data science. The book goes further than existing books by applying data to decision making. Not only is the book useful for undergraduates, but it can also help business owners in improving their decision making. Using real life examples, this book explores the possibilities and limitations of an information-based decision making framework.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/6705
Bộ sưu tậpTin học
XEM MÔ TẢ

42

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.002719_Data Science for Business and Decision Making_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 2,23 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.002719_Data Science for Business and Decision Making.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 7,47 MB

    • Định dạng : Adobe PDF