Thông tin tài liệu


Nhan đề : The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Growing More Profitably
Tác giả : Thomas T. Nagle
Chủ đề : Định giá | Chiến thuật định giá
Năm xuất bản : 2017
Nhà xuất bản : United Kingdom: ROUTLEDGE
Tóm tắt : The Strategy and Tactics of Pricing explains how to manage markets strategically and how to grow more profitably. Rather than calculating prices to cover costs or achieve sales goals, students will learn to make strategic pricing decisions that proactively manage customer perceptions of value, motivate purchasing decisions, and shift demand curves.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/6187
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

38

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004171_Thomas T. Nagle_ Georg Müller - The strategy and tactics of pricing _ a guide to growing more profitably-Routledge, Taylor _ Francis Group (2018).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 5,73 MB

    • Định dạng : Adobe PDF