Thông tin tài liệu


Nhan đề : The color revolution
Tác giả : Regina Lee Blaszczyk
Chủ đề : Product design | Color in design | Color in marketing | Consumer behavior | Thiết kế sản phẩm
Năm xuất bản : 2012
Nhà xuất bản : Cambridge, Mass. : MIT Press in association with the Lemelson Center, Smithsonian Institution
Tóm tắt : In this book, the award-winning historian Regina Lee Blaszczyk traces the relationship of color and commerce, from haute couture to automobile showrooms to interior design, describing the often unrecognized role of the color profession in consumer culture.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/4865
Bộ sưu tập1-Truyền thông đa phương tiện
XEM MÔ TẢ

23

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.003804.(Lemelson Center Studies in Invention and Innovation series) Regina Lee Blaszczyk - The Color Revolution-Blaszczyk, Regina Lee., MIT Press (2012).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 23,98 MB

    • Định dạng : Adobe PDF