Thông tin tài liệu


Nhan đề : Public relations
Tác giả : Tom Kelleher Tác giả: Kelleher, Tom
Chủ đề : Public relations; Quan hệ công chúng
Năm xuất bản : 2021
Nhà xuất bản : New York: Oxford University Press
Tóm tắt : Includes bibliographical references (pages 402-420) and index. "Public Relations presents a clear, engaging and contemporary picture of public relations principles while seamlessly integrating technical and cultural shifts brought about by the rise of social media. Both its professional relevance and digital savvy make Public Relations the new standard for introductory public relations courses. The most contemporary introduction to public relations"
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11645
Bộ sưu tậpLuật
XEM MÔ TẢ

4

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004766_MK313_3_Keller, Kevin Lane (2020), “Strategic brand management”, Pearson_Prentice Hall_TT.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 653,22 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.004766_MK313_3_Keller, Kevin Lane (2020), “Strategic brand management”, Pearson_Prentice Hall_TV_P2.pdf
      Restricted Access
  • Toàn văn P1
    • Dung lượng : 51,08 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.004766_MK313_3_Keller, Kevin Lane (2020), “Strategic brand management”, Pearson_Prentice Hall_TV_P1.pdf
      Restricted Access
  • Toàn văn P2
    • Dung lượng : 52,21 MB

    • Định dạng : Adobe PDF