Thông tin tài liệu


Nhan đề : Using AI in marketing
Tác giả : Greg Kihlstrom
Chủ đề : Artificial intelligence Marketing applications | Trí tuệ nhân tạo trong tiếp thị
Năm xuất bản : 2024
Tóm tắt : "Artificial intelligence, while certainly not new to marketers, is having a moment. Whether through generative AI that creates original imagery or text, the automation of repetitive tasks, or determining the propensity of consumers to take action, artificial intelligence is becoming indispensable for leading brands and their marketing teams. In this book, the successful planning, adoption, and optimization of artificial intelligence tools to improve marketing results is explored, including how marketing and CX leaders can be successful with artificial intelligence in their planning, implementation, and optimization"--
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11488
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

1

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006797_Greg Kihlström - Using AI in Marketing_ An Introduction (MLI Generative AI Series)-Mercury Learning and Information (2024).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 5,22 MB

    • Định dạng : Adobe PDF