Thông tin tài liệu


Nhan đề : Moving marketing from a perceived cost centre into a strategic driver of profit. Marketing : The Bottom Line Moving marketing from a perceived cost centre into a strategic driver of profit
Tác giả : Richard Hadler
Chủ đề : Digital marketing | Tiếp thị kỹ thuật số | Chiến lược tiếp thị kỹ thuật số | Chiến lược thúc đẩy lợi nhuận
Năm xuất bản : 2022
Tóm tắt : The book is a provocative pep talk with actionable strategies to guide marketers of all levels and aspirations towards their best performance and help tip the scales in marketing's favour. Your marketing efforts must evolve. Using his book, you can take the first step towards making that happen therefore improving your and your organisation's marketing efforts.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11314
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

15

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006400_Marketing The Bottom Line Moving marketing from a perceived cost centre into a strategic driver of profit (Hadler, Richard) (Z-Library).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 3,59 MB

    • Định dạng : Adobe PDF