Thông tin tài liệu


Nhan đề : Contemporary issues in marketing and consumer behaviour
Tác giả : Parsons, Elizabeth
Chủ đề : Consumer behavior; Marketing; Hành vi người tiêu dùng
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : This third edition of Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour has been revised and updated to reflect the fast-changing world we live in. The new state of the art chapter on digital marketing digs deeply into two new frontiers of marketing which have significant impact on contemporary social life: influencer marketing, and online gaming. Other new topics help us to understand how marketing can perpetuate local and global inequality through creating and sustaining hierarchies of knowledge and influencing norms of race, disability, gender and sexual orientation.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/10749
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

13

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004459_TV_Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran, Andreas Chatzidakis, Rachel Ashman - Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour-Routledge (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 2,62 MB

    • Định dạng : Adobe PDF