Thông tin tài liệu


Nhan đề : Artist management for the music business
Tác giả : Paul Allen
Chủ đề : Music trade | Music | Performing arts | Quản lý nghệ sĩ | Ngành kinh doanh âm nhạc
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : The book is full of valuable practical insights. It includes interviews and case studies with examples of real-world management issues and outcomes. Updates to this new edition include the importance of online streaming to music careers, how anyone can effectively network, tools for successful negotiation, ways to identify and manage income sources, and guidance on the ever-changing social media landscape of the music business. resources are updated regularly
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/10403
Bộ sưu tậpÂm nhạc
XEM MÔ TẢ

18

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006184_Paul Allen, Artist Management for the Music Business (4th ed), Paul Allen, 2018-TT.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 2,68 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.006184_Paul Allen, Artist Management for the Music Business (4th ed), Paul Allen, 2018..pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 6,63 MB

    • Định dạng : Adobe PDF