Thông tin tài liệu


Nhan đề : International Marketing Management
Tác giả : Berndt, Ralph
Chủ đề : International marketing; Tiếp thị quôc tế; Quản lý nguồn nhân lực; Quản lý doanh nghiệp
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Springer
Tóm tắt : This book deals not only with the "classic" topics of international marketing, such as international market research and the international use of individual marketing instruments, but also with the various management sub-functions of planning, controlling, organization and human resources management in internationally active companies, each with a specific reference to marketing in the sense of market-oriented corporate management.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/10190
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

18

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004939_TV_Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander - International Marketing Management-Springer Gabler (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 17,15 MB

    • Định dạng : Adobe PDF