Thông tin tài liệu


Nhan đề : Social marketing : principles and practice for delivering global change
Tác giả : Hastings, Gerard
Chủ đề : Social marketing; Tiếp thị xã hội
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : Social Marketing shows how marketing techniques can be used to social ends and tackle the immense challenges humankind faces. Social inequalities have driven popular revolts, from Black Lives Matter to Brexit; the climate is in crisis; and COVID-19 has highlighted power imbalances across the globe.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9882
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

44

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004948_TV_Gerard Hastings, Christine Domegan - Social Marketing_ Principles and Practice for Delivering Global Change-Routledge (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 67,01 MB

    • Định dạng : Adobe PDF