Thông tin tài liệu


Nhan đề : Multiple intelligences in the elementary classroom : a teacher's toolkit
Tác giả : Susan Baum
Chủ đề : Elementary school teaching | Multiple intelligences | Cognitive styles | Dạy học tiểu học | Đa trí tuệ
Năm xuất bản : 2005
Nhà xuất bản : Teachers College Press
Tóm tắt : This book will help teachers design effective curriculum for their students with diverse learning abilities. The authors have created a guided process to apply MI theory to the elementary school classroom. The five “pathways” or approaches examined—Exploration, Bridging, Understanding, Authentic Problems, and Talent Development—represent the ways in which MI can be implemented and nurtured across the elementary grades
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9401
Bộ sưu tậpCông tác xã hội
XEM MÔ TẢ

35

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.005664_Susan Baum, Julie Viens, BARBARA SLATIN - Multiple Intelligences in the Elementary Classroom_ A Teachers Toolkit (2005).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 2,79 MB

    • Định dạng : Adobe PDF