Thông tin tài liệu


Nhan đề : Integrated Marketing Communication
Tác giả : Jerry G. Kliatchko
Chủ đề : Truyền thông tích hợp | Tiếp thị | IMC
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : Cambridge
Tóm tắt : This volume represents a valuable resource for students, academics (teachers and researchers), and practitioners in the field of integrated marketing communication (IMC). It provides a solid foundation detailing the principles, tenets and practices of IMC, before presenting a step-by-step process of preparing and executing the process for any given brand.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8861
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

5

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001408_Jerry G. Kliatchko - Integrated Marketing Communication_ Putting the Human Person at the Core-Cambridge Scholars Publishing (2020).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 4,15 MB

    • Định dạng : Adobe PDF