Thông tin tài liệu


Nhan đề : Technology distribution channels : understanding and managing channels to market
Tác giả : Julian Dent
Chủ đề : Mã học phần MK325 | Marketing channels | Technology | Business planning | Strategic Planning | Các kênh tiếp thị | Công nghệ
Năm xuất bản : 2014
Tóm tắt : Using numerous real-life examples from global technology corporations, and with a foreword from Tim Curran the Chief Executive Officer of the Global Technology Distribution Council, this revised edition of Distribution Channels explores the chain that makes technology products and services available for market and explains how to make the most of each step of the process. By defining the role and significance of the various partners involved, including distributors, wholesalers and final-tier channel players, it provides a clear
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/7054
Bộ sưu tậpKinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

23

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004702_Dent, Julian - Technology Distribution Channels_ Understanding and Managing Channels to Market-Kogan Page Limited (2014).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 12,2 MB

    • Định dạng : Adobe PDF