Search

Search Results

Results 1-5 of 5 (Search time: 0.017 seconds).
  • Previous
  • 1
  • Next
Item hits:
  • Book


  • Authors: Dave Chaffey (2008)

  • eMarketing excellence successfully combines breadth of subject mater with a depth that gives the reader more than a superficial understanding of the issues. Smith and Chaffey have also broken down the subject into the type of granular level that should allow busy marketing managers to find exactly what they need in the few moments that they have in the working environment"

  • Book


  • Authors: Robert C. Feenstra (2008)

  • Combining classic international economics with straight-from-the-headlines immediacy, Feenstra and Taylor’s text seamlessly integrates the subject’s established core content with new topic areas and new ideas that have emerged from recent empirical studies. Like no other textbook it brings cutting-edge theory, evidence, and policy analysis to the field of international economics. International Economics is available as a complete textbook or in two split volumes: International Trade and International Macroeconomics.

  • Book


  • Authors: Nguyễn Văn Công (2008)

  • Tổng quan về kinh tế vĩ mô và cách đo lường hai biến số kinh tế vĩ mô then chốt. Các nhân tố quyết định mức tăng trưởng kinh tế. Cách thức đầu tư và tiết kiệm thông qua hệ thống tài chính. Các nhân tố quyết định mức tăng trưởng kinh tế. Cách thức đầu tư và tiết kiệm thông qua hệ thống tài chính. Các nhân tố quyết định tỉ lệ thất nghiệp, tổng cung và cầu, tiền tệ, lạm phát...

  • Sách/Book


  • Authors: Nguyễn Nguyên Cự (2008)

  • Những kiến thức cơ bản về marketing nông nghiệp: thị trường nông sản hàng hoá và hoạt động marketing kinh doanh, chiến lược sản phẩm trong kinh doanh, giá cả nông sản, phân phối, marketing dịch vụ trong sản xuất kinh doanh và xuất khẩu nông sản.