Thông tin tài liệu


Nhan đề : English for business studies : a course for business studies and economics students
Tác giả : Mackenzie, I. E
Chủ đề : English language | Tiếng Anh | Tiếng Anh doanh nghiệp
Năm xuất bản : 2010
Nhà xuất bản : Cambridge Cambridge University Press
Tóm tắt : English for Business Studies Third Edition reflects recent changes in the world's business and economic environment, featuring new units including Corporate Social Responsibility and Venture Capital. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about key concepts in business and economics. Using case studies, discussions and role-plays, the course helps learners to develop and defend their own viewpoints, and new audio featuring authentic interviews with business people offers realistic listening practice.
URI: https://thuvienso.thanglong.edu.vn/handle/TLU/1717
Bộ sưu tậpNgôn ngữ Anh
XEM MÔ TẢ

7

XEM & TẢI

2

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.002489_NV.0006851_English for business studies_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 3,26 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.002489_NV.0006851_English for business studies-ND.pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 61,72 MB

    • Định dạng : Adobe PDF