Thông tin tài liệu


Nhan đề : International marketing
Tác giả : Philip R. Cateora
Chủ đề : Export marketing | International business enterprises | Thị trường quốc tế | Thương mại quốc tế | Tiếp thị | Xuất khẩu
Năm xuất bản : 2024
Nhà xuất bản : McGraw-Hill
Tóm tắt : International Marketing addresses global issues and describes concepts relevant to all international marketers, regardless of the extent of their international involvement. Not all firms engaged in overseas marketing have a global perspective, nor do they need to. Some companies’ foreign marketing is limited to one country; others market in a number of countries, treating each as a separate market; and still others, the global enterprises, look for market segments with common needs and wants across political and economic boundaries.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/11279
Bộ sưu tậpThương mại điện tử
XEM MÔ TẢ

9

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006368_Philip R. Cateora, Bruce Money, Mary C. Gilly, John Graham - International Marketing-McGraw-Hill US Higher Ed ISE (2024).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 287,29 MB

    • Định dạng : Adobe PDF