Search

Search Results

Results 1-10 of 70 (Search time: 0.073 seconds).
Item hits:
  • Book


  • Authors: Rob Stokes (2011)

  • The essential guide to digital marketing Writing a book on any aspect of the online world is problematic because it changes so much, which is why the people working with this daily enjoy it so much. There are many books explaining why the internet is important and why you need to be part of the hype - this is not one of those books. What the team from Quirk have been able to do is create a solid book on eMarketing that will be useful for a long time, regardless of the continuous changes in this field. This eMarketing textbook addresses the core principles one needs to understand to use marketing principles effectively in the online space in a highly accessible format. If you are a marketer, this is a must have book; if you know a marketer, do him or her a favour and get it for them;...

  • Book


  • Authors: Charles W. L. Hill. (2011)

  • Explores the pros and cons of economic theories, government policies, business strategies, organizational structures, and more. This title focuses on the managerial implications of each topic on the actual practice of international business.

  • Book


  • Authors: Đỗ Thị Phi Hoài (2011)

  • Trình bày những kiến thức tổng quát về văn hoá và văn hoá doanh nghiệp; các biểu hiện, cách phân loại và nhận dạng văn hoá doanh nghiệp; vai trò, các biểu hiện của đạo đức kinh doanh và xây dựng đạo đức kinh doanh; những lí luận cơ bản về văn hoá doanh nhân và vấn đề văn hoá trong các hoạt động kinh doanh

  • Book


  • Authors: Nguyễn Văn Tiến (2011)

  • Khái quát hoá một cách lôgic, hệ thống cơ sở lí luận về các phạm trù tài chính - tiền tệ trong điều kiện kinh tế thị trường và hội nhập quốc tế, những vấn đề cơ bản về lãi suất, thị trường tài chính, tài chính doanh nghiệp, ngân hàng nhà nước, ngân hàng trung ương, tiền tệ và lạm phát...

  • Book


  • Authors: Nguyễn Văn Ngọc (2011)

  • Trình bày những nguyên lý và phương pháp của kinh tế học, những số liệu kinh tế vĩ mô cơ bản, mô hình về nền kinh tế trong dài hạn và ngắn hạn

  • Book


  • Authors: Art Tennick (2011)

  • Develop effective business intelligence (BI) solutions and drive faster, better decision making across your enterprise with help from a veteran database consultant and trainer. Through clear explanations, screenshots, and examples, Practical PowerPivot & DAX Formulas for Excel� 2010 shows you how to extract actionable insights from vast amounts of corporate data. More than 250 downloadable DAX formulas plus valuable appendices covering SQL, MDX, and DMX query design are included in this hands-on guide--

  • Book


  • Authors: Roger Fisher (2011)

  • Getting to Yes offers a proven, step-by-step strategy for coming to mutually acceptable agreements in every sort of conflict. Thoroughly updated and revised, it offers readers a straight- forward, universally applicable method for negotiating personal and professional disputes without getting angry-or getting taken.

  • Book


  • Authors: Hà Nam Khánh Giao (2011)

  • Khái quát những vấn đề cơ bản của giao dịch kinh doanh: nguyên lí, kĩ năng giao tiếp, tâm lí, văn hoá, kĩ năng đàm phán, tổ chức đàm phán kinh doanh thương mại...